Here it is

Sa ju att jag skulle lägga upp en bild... Bättre sent än aldrig, haha! Här är den iaf. tattoon. känner mig väldigt nöjd, längtar lite till att man kan börja ha shorts på sig nu faktiskt, hihi.
Nu har den äntligen typ läkt också, UNDERBART. Visst att man visste att det skulle göra ont att göra den men GAH, läkningsperioden var värre, det har kliat helt sjukt mycket!! och det visste jag inte attdet skulle göra. hehe.
NU ÄR JAG REDO FÖR SOMMAREN, Komsikomsi!
.
Annars då, i dag skulle det bli praktik för min del trodde jag, men icke. Sjukdom kom ivägen för företaget. Men i morgon blir det av. Måste erkänna att det är rätt skönt och behövligt med lite ledigt ändå och att inte behöva plugga till tenta, första veckan på länge som jag slipper det. Även väldigt skönt att ha klarat båda tentorna som varit, hallelujah!
Ha det fint!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0