Spa-helg!

Okej, det var ju så att jag var på spahelg för några veckor sedan, men har inte hunnit lägga upp några bilder. Så nu gör jag det. Enjoy. hehe.
Väldigt olika kvalitet på bilderna, ni får ursäkta, men när jag inte hade kameran till hands fick mobilen duga.
Framme!!

Det skulle firas. Vin&Choklad.

<3
Fint ska det va!
Duo-behandlingen, en fick massage medans den andra låg i badet bredvid. När vi skulle byta plats och vattnet skulle bytas, bjöds det på mousserande vin utanför, mysfaktor på högnivå.
Tog en liten promenad runt området i det mysiga vintervädret innan vi åkte hem.
Och jag roade mig lite med att fota... typ allt. som vanligt. Men man måste ju träna för att kanske till sist bli lite bra på det.
Wonder Winterland
Innan vi åkte hem stannade vi ett tag i Vadstena,
mysigt och fint ställe alltså!
Slutligen blev det hemfärd, hade i alla fall en helt perfekt helg!
Tack min käraste.

Love
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0