a while ago..

Nu var det ett tag sen jag skrev, ber om ursäkt för det! Men jag har inte hunnit. Vet inte om jag har nämnt att jag skulle börja plugga men nu har jag gjort det i alla fall. Jag ska bli massageterapeut! Och denna veckan har varit helt galen, skolan är väldigt bra men i början är det extremt mycket. Så jag har varit heelt slut i huvudet och kroppen efter skoldagarna.
Nu sitter jag framför datorn hos Erik medans han gör sig iordning, hans morfar fyller nämligen år så vi ska dit.
Spahelgen blev en super helg också, tänkte göra ett eget inlägg, när jag orkar och har tid(när nu det blir), med det och bilder.
Är dessutom nyklippt, och nästa vecka ska tatuering bokas, galet. skulle gjort det i fredags men de fick för sig att att stänga 4 just den dagen... sämst.
Men det var allt för mig för nu!
Pöss, R

Kommentarer
Postat av: eddis

åhhh så du ska tattuera dig alltså, gu vad roligt!! Vad blir det nu då ?? :D avis ja blir !

2012-01-15 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0