Tjollahopps

HejHopp! Känner att både Emma och jag är rätt dåliga på att blogga nu, hehe. Men jag har det väldigt fullt upp med plugget, har inte riktigt tid eller ork till att blogga, tyvärr. Men i kväll har jag det!
.
Jag har haft en galet bra helg! (kanske lägger upp bilder på det senare) Fina Ellinor som pluggar i Lund kom nämligen och hälsade på! Så det blev middag med lite folk och sedan utgång, Mycket trevligt!!
.
Denna vecka är det tentaplugg hemma som gäller för mig, skönt att slippa åka till linköping. Förra veckan klarade jag mitt första prov i skolan och det kändes riktigt underbart efter all tid jag lagt ned på det. Så det ska nog gå vägen denna gång också!
Imorgon är dagen kommen... Jag ska äntligen tatuera mig!
Ojojoj, men det ska nog gå bra, tänker mer på att det alltid sitter kvar, än på smärtan... fast har börjat tänka på smärtan också nu, aj.
Hur och vad det blir får ni se imorgon!
.
Nu blir det sängen för mig!
natti!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0