Byggarbetare... jag börjar bli allergisk!

Alltså... Nu ska jag lätta mitt hjärta lite. I maj flyttade jag, mamma och hennes carl in i ett nybyggt hus. Vi var de första som flytta in och i oktober flyttade de sista in.. OCH DE ÄR FORTFARANDE INTE KLARA! I tisdags flydde jag till Alicia kl 8 för att slippa vara hemma (de fixade ventilationen i mitt rum) och sedan dess har jag typ bott hos Erik, hah, iaf sovit där. Förstår inte, kan de inte göra rätt direkt? Vakna av borrande och att det ringer på klockan för att de ska in och fixa grejer.. har märkt att jag inte gillar att ha massa främmande män i min lägenhet..
+ Att jag har fått ta ut allt ur min garderob för att de fixar ventilationen.. aee, jobbigtjobbigt alltså.
De liksom omringar området också, man vet inte om man får gå in överallt eller köra in bilen i garaget osv.
Nu ska jag snart jobba natt och imorgon bitti kommer dom och förhoppningsvis gör klart mitt rum så lär inte få sova ostört.
Meen bara de blir klara är jag nööjd!
Nuu har jag lättat mitt hjärta! tack.

Här är en härlig bild från toaletten på jobbet, undrar om de haft problem med detta?

Hejsvejs!
love. R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0