Back to the school where we rule

Imorgon blir det skola för mig och Emma, bortsätt från att jag har haft matte under praktiken så har vi inte haft skola på 11 Veckor! Sjukt, kommer inte bli lätt att komma in i pluggandet igen. Det sjuka är att trots detta är jag galet skoltrött! Men det kommer att bli kul att vara med klassen nu, in i det sista. studentveckan kommer att ha så sjukt olika känslostunder. Glädje, sorg, lycka, rädsla, panik, lättnad, ao. Meen det kommer att vara en UNDERBAR vecka, endast 3 månader och 15 dagar kvar till den dagen vi står bruna och fina med våra mössor i handen! Fast för oss kommer det att bli två st underbara veckor eftersom vi åker till GREKLAND veckan innan också! gah alltså, VAD JAG LÄNGTAR!



Men nu har jag lättat mitt hjärta och ska sova.
LOVE
R



I'd catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I'd jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby
But you won't do the same





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0