3 weeks!

idag är det exakt tre veckor kvar tills min 19 års dag. hur frustrerande är inte det, vad har man gjort under dessa 19 år?? jo gått i skolan och pluggat,   när man väljer ett program som hälsa & idrottsprogrammet måste man ändå plugga vidare för att bli något. visst det kommer att bli awesome att ta studenten med bästa klassen men vad väntar efter det?? mer plugg. nej inte direkt för min del iaf, ska jobba och leva livet ett år! sen får vi se vad som händer. aja tur att man lever i nuet, så nu när 2 sega viken brudar lämnat mitt sovrum så är det dags att fokusera på praktiken på badhuset imorgon!
tänkte slänga in lite bilder från mitt 18 års kalas med bästa viken brudarna! ett helt år sen nu, shit vad tiden går!
Jag och kusinvitamin!

fellet som inte vill vara med på bild.
fellet som inte vill vara med på kort.

haha gaggs & weström
/ E

Kommentarer
Postat av: ladyg

haha vafan do mdär bilderna i badkaret hade jag glömt bort, fasen, sjukt seriösa o så!

2011-01-16 @ 16:32:40
Postat av: EE

hahah javet de var ju rätt länge sen nu, tittade på gamla bilder så dök dom här upp !^^

2011-01-16 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0