Lite kärlek och lite Åre

Vad ska man säga om dagen då.. känns alltid kul att vara singel denna dag. Haha, nevars. Blir en mysig singeltjejkväll för mig ikväll. Känner även att Emma kanske smittat mig lite... inte kul. Får hoppas det går över snart! Får ju inte vara sjuk nästa vecka eftersom jag åker till åre! Kommer bli en helgrym vecka! Umgås med folk och åka massa bräda, Som jag längtat!!




Måste bara säga att jag har förälskat mig lite i den här låten efter helgen.. !

'


/R
<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7zp1TbLFPp8?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/7zp1TbLFPp8?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0