it burns in my eyes

jag har sedan gårdagens praktik en mindre vacker syn fastbränd på min näthinna. rebecca förklarar det rätt bra i inlägget under men ni skulle bara veta. jag fick som sagt se hela showen, hela balleten, hela paketet, host host. hur kan man glömma att ta på sig badbrallorna innan man går ut i en simhall full med människor??! visst jag höll på att kissa på mig av garv, men usch! varför va det just jag som var tvungen att stå där utanför herrarnas omklädningsrum.

först låtsades jag som att inte se honom och gick raskt därifrån men vart då självklart stoppad av två simmare som sa att dom just sett en naken karl gå genom simhallen? Då fick jag självklart dra till med ett, VA ? OJ DÅ SKA JAG SÄGA TILL..
idag hoppas jag på en mer påklädd praktikdag, jobbar 4-10!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0