electronics hassle

Idag blev jag sådär sugen som man bara blir några gånger om året, på att spela wii. Så jag åkte till bror min och hämtade vårt wii, dock visste han inte var "Zelda" var, och det var ju just det jag var sugen på... menmen. När jag kom hem kopplade jag ihop allt MEN upptäckte att en sladd saknades, så var tvungen att vänta med att spela tills David slutade jobbet så jag kunde få den. Senare följde jag med mamma&Janne till media markt och då kunde jag inte stå emot utan köpte mig spelet och David kom dit och lämna sladden. När jag sedan kommer hem för att ÄNTLIGEN få spela så upptäcker jag att man måste ha en extra del för att KUNNA SPELA. Så mammsen och jag åker tillbaka, extra grejen finns inte så får köpa en ny spelkonsol och åker hem, lite fattigare. Nu när jag äntligen ska få spela upptäcker jag att man inte fick med sig batterier juh, tålamodet börjar försvinna. Till sist hittar mamma några gamla batterier som nästan är slut -> ÄNTLIGEN ska jag få spela.. LYCKA... fick spela ett litet tag i alla fall (innan batterierna dog).
wii alltså, krångligt&dyrt.. men kul. 
Godnatt!
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0