Juletid!!

Denna julen har verkligen varit den bästa jag haft, den spenderades både hemma och hos Erik. Som vanligt blev det massa mat, fika och familjemys! Som julen ska se ut helt enkelt. Juldagen blev det kameraköp och myskväll hos pojken och annandagen blev det en mysig fotodag! Tänkte visa lite klappar jag fått som är tagna med den nya kameraan, riktigt NÖJD med den!
Äntligen har jag någonstans att ha sminket!
Som vanligt blev det även lite pengar, vilket gick till min nya fina kamera.
Denna helt underbara klocka fick jag av min älskade, blev helt överlycklig och överraskad! Så länge jag velat ha en klocka men bara inte blivit av att jag köpt en. Blev lite kär i denna. Åhh vilken underbar kille jag har känner jag bara.
JulDagen bestod av
Bilder från dagens fotodag kanske läggs upp någon annan dag. för nu ska jag soova!
Nattinatt.
RebeccaB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0