Ibland är det bara en sådan dag.

Visste ni att det är väldigt gott med keso och ananas? Och så är det väl rätt nyttigt? Sitter och äter det nu.. Idag är det en väldigt bra dag känner jag. det är så underbart när man känner att allt bara går bra och pengar rullar in som det ska..
Dagen började med att jag vaknade fem och kunde inte somna om, och sex skulle jag upp! anledningen var att jag förflyttas till lkpgs sjukhus nu när jag är 19. oj, vad gammalt det lät på något sätt. i alla fall, anledningen till att dagen känns så bra var för att alla var jätte trevliga och gulliga, TROTS att vi kom 30 MINUTER för SENT, trafik skyller mamma och jag på. Sant.. men vi borde nog åkt lite tidigare. hehe.
Resten av dagen kommer spenderas med min fina pojk, kanske drar med honom på stan och kollar mössa till mig. heh.
HejDå.
Tänkte avsluta med en bild på mig och min lilla kärlek! gulligt va?
Love. R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0