dont call me stupid, call me brave

20 saker du kanske inte visste om mig

jag verkligen älskar ostbågar
jag duschar sjukt länge och sjukt varmt
jag började spela fotboll när jag var 7
jag dricker minst 2 koppar te om dagen
jag har en ända riktig fobi, spindlar!!
jag har glasögon
jag är en riktigt fartdåre, älskar fart!
jag är ett riktigt filmfreak
jag fryser i stort sätt jämt!
jag har väldigt kort tålamod
jag kan absolut inte laga mat
jag är skitdålig på att vissla
jag hatar färgen rosa
jag sjunger som en kråka
jag är väldigt klantig och skadar mig ofta
jag är beroende av lypsyl
jag är väldigt oteknisk
jag har en röd katt som heter sune
jag älskar att bli killad på ryggen
jag kan somna när som helst vart som helst
jag blir lätt väldigt stressad
nu ska jag fixa lite käk sen blir det fotbollsträning, hell yeah!
love emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0