Full fart!

ojoj, vilken fullspäckad dag det blev. Haft första lektionen i matte C och fått en helt värdelös och är galet sträng lärare, känns som att vi är hundar som han ska disciplinera.
Stressa till badet var nästa som gällde. Hade det rätt segt. Rolig. Långtråkig. Men helt ok. Emmsan är sjuk också så det gör ju det hela lite segare, även om folket på badet är helsköna! 

Efter att sedan ha varit hemma i en halvtimme var det Narnia i 3D på schemat. Bra, inte den bästa jag sett kanske men helt klart godkänd! nuu blir det allt sängen, med tanke på att jag ska upp om ca 6 timmar..

Go'Natt !
Måste bara säga att jag älskar min kära mobil kamera också. Vilka bilder! (y)


/ R

Kommentarer
Postat av: EE

jag vill med gå på bio !! ja vill se the tourist :) kan vi inte gå på den?^^

2011-01-12 @ 09:43:36
Postat av: bex

Haha, såg kommentaren nu! (y) Jo men den vill jag också se VI SER DEN någon dag, snart! typ i helgen. lr nåt.

2011-01-17 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0